22-01-2012 長灘島 Boracay 自由行 - 第三日 Day 3


Island Hopping Day !
十分期待 !!

Island Hopping 即係環島遊 ~ 係去長灘島必玩既一樣活動
通常都會係坐船去長灘島附近既島仔觀光...浮潛...可能會去埋長灘島北面既 Puka Beach,由或者去唔知邊個島度食 lunch 咁 ~
成個活動大約 3-4 個小時
如果大家有興趣,其實可以直接去 White beach 度問價
正如我之前既 blogs 都有提到,雖然菲律賓人好熱情,不過佢地都會劏水魚!
以今次既 island hopping  為例,佢地一開價就開 3500php 兩個人 ! 真係當我係水魚 !
其實之前做過 research...旺季的話兩個人包船都係 2000php !
所以我地當然係睬佢都傻 ! 最後個 agent  自己跑過黎開 2000php!
其實唔止係 Island Hopping
去到長灘島同人講價... 見過價錢唔岩就走 ! 佢地自然會減價架啦 !
而且... 成個長灘島又唔係只係得佢地一間 agent ! 怕什麼 !
所以話... 其實去長灘島真係要做足功課 !

講起預約 island hopping... 有幾樣野一定要注意既 :

1.  價錢 ! 

要留意的係到底佢開個價係包船定係人頭團費
包船的話總數大約 2000php 
另外一種就係跟團
以一間當地幾出名既 Allan B. 為例 ( 位於 Station 2 ), 果度就大約係 900php 一位, 不過就係成團人一齊出發既, 費用已包括 lunch

明顯地...如果你唔係一個人去... 其實包船都只係貴左少少...
但係行程就可以完全由你話事 !

2. 行程 !

由於包船可以自訂行程,所以同人地問價既時間記得講清楚想去邊度做咩野!
我地就講左要去 Crystal Cove,浮潛,Puka beach
可以揀既活動仲有參觀 Crocodile Island,食 lunch,釣魚等等

由於我地只係想觀光同埋浮潛,而之前都聽聞過食 lunch 既野食都幾唔好食..
你食食下既時候又會有人走埋黎叫你買手飾咁...所以並無揀到去食 lunch ~

另外我地講價既時候都同佢地講係全程要有 4 小時 !

不過... !!! !!!
其實你同個 agent 講幾多,到最後可能都會同計劃有出入
以我地為例... 講左會去 Crystal Cove觀光,點知個船家竟然抵死到路過 Crystal Cove 就當係睇左... 真係哭笑不得
另外我地都講左會有兩個浮潛點...不過最後就只係去左一個,仲要潛左 20 分鐘就吹我上水,話佢 13:00 有客
13:00 ?! 我地十點上船... 四個鐘應該係 14:00 先完架喎 !
之後我地唔理佢繼續浮潛,,潛多二十分鐘先上水~
不過...現實就係我地放棄左參觀 Puka Beach 既時間
我地去到 Puka beach 對開海域既時候超級大浪,船家話上唔到岸,如果要去就要游過去
下 ?! 游過去 ?! 你隻船都埋唔到岸,我點游過去呀 ?!
不過...可能只係想縮短我地個行程既藉口啦... ~
之後我地就放棄左去 Puka beach,叫船家載我地返 Station 1 啦
返到去係 13:40,都係唔夠 4 個鐘 ~
不過我都唔想因為呢種事影響我在長灘島既心情 ~ 所以都無再搵返個 agent 理論 ~


3. 附加費用 !

以上所提到既價錢係唔包額外既附加費既 !

呢一類附加費包括 : 
島上觀光入場費 ( Crystal Cove 200php/person )
浮潛既環保稅 ( 20php/person )
浮潛用具租借費用 ( 100-200php/person )
浮潛餵魚麵包 ( 不詳 )
午餐既費用 ( 約 500php/person )
俾船家既 tips ( 約20-50php )

當然...以上既費用唔係一定要俾哂既 ! 
如果你自備左浮潛既用具就唔需要租啦...而早上出門既時候買幾個麵包再搣碎放入膠樽就可以去餵魚 ~ 
午餐就玩完返長灘島先食啦 !


我地預約左早上十點 ~ 去之前先去位於 D'Mall Budget Mart 隔離既 Julie's Bakery 買包,用黎做一陣餵魚既魚糧
唔好諗住去呢度買包當早餐!其實果度既包真係超級乾超級粉... 都真係幾難食 ...而且睇佢個廚房... 衛生真係極差... 
不過呢度既野勝在十分平 ! 一個包都係賣 5php,真係岩哂做魚糧!



買左三個包再去 Budget Mart 買左支 1.5 公升既水
之後就去食早餐 ~ 今次去左 D'Mall 既 Hungry Monkey
其實係咁岩行過果陣甩到佢煎緊漢堡扒... 不禁回味 Bite Club burgers !
所以想試一試 !



叫左一個 chicken burger 同埋 一個Double patty Double cheese burger
埋單都係大約 350php
不過... 好咸 ! 其實睇佢煎既時候已經好不安... 佢煎漢堡扒既時候... 每一面最少落左 5 次鹽 !!
真係漢堡扒有少少筋 ... 都係 bite club 好食好多 ~


之後行返出 white beach 就見到 Day 1 時預約既 agent
當時俾左 500php 訂... 今日就要俾埋尾數啦
落訂果陣佢俾左張證件我...叫我拎住呢件證件做記認... 但係張證件入面果張相又唔係佢黎架喎 !
無錯...菲律賓人就係咁可愛 ...!
不禁要同佢影返張相 !


在 Station 2 等左一陣...就見到我地隻船啦 ! 我地兩個人... 估唔到隻船都幾大 !


船家「呀來」( 其實我從來都唔識讀佢個名... )
仲有個唔知係佢個仔定係徒弟仔既助手 ~

你睇下「呀來」果副太陽眼鏡...
又紅又綠的 Ray Ben ... 太可愛了吧 ...



遠望見到 Crocodile Island ~ 果然名不虛傳 !
由 Caticlan Jetty Port 搭船去 Boracay 既時候望向你既右面都會見到 !


在海上乘風破浪既感覺十分正 !
船既蟹腳濺起不少水花 !
早前買既防水袋及防水相機袋都大派用場 !

「路過」左再調頭 ... 終於到達 Crystal Cove!
速速磅,唔好兩頭望 !
位位 200php


其實 Crystal Cove 主要都係睇下島上既建築同埋兩個海蝕洞
沿路有指示帶你行,不過其實你既船家係會帶你行的
可以做同行既攝影師!

唔知點解... 明明係 Cave... 強行將佢改做 Cove,仲要唔補油
菲律賓人做野真係咁求其 ?!


Crystal Cove 既地標!


沿著超級窄既樓梯落到 Cove 1



Cove 1 就係其中一個海蝕洞,因為長期受海浪拍打及侵蝕而形成既一個小洞穴
幾大浪 ! 全程都要用防水相機袋 ! 我就用潛水相機影 !


再去 Cove 2,要行過一條用竹搭成既小橋
Lets get wet ! 我地去既時候仲係潮退,過橋既時間水深只係及膝
之前見過潮漲會深到上腰架!


再半爬半行地走過一條天然形成既隧道就會去到 Cove 2 既另一邊



參觀完 Crystal Cove,全程大約用了 40分鐘,之後就去浮潛啦!期待!
浮潛都見到軟珊瑚!難得!
更期待明天既 Discover scuba diving !!


不過... 麵包全無用武之地 ! 魚仔都幾驚人 ~ 係唔會游去你隻手度食你既麵包架 !!
潛完上返水,就有個撐住獨木舟既 Sea Ranger 過黎收 tax,每人 20php
之後就去 Puka Beach 啦 ~
真係超級超級大浪 ! 好緊張刺激 !
你睇下隻蟹腳離水面幾高 !!


上唔到岸...只能遠望 Puka Beach ...



island hopping 咁就結束啦 ~ 叫船家於 Station 1 放低我地
因為我地要去 Willy's Rock !  上次落大雨去到都睇唔到 ! 今日咁好天一定要去 !


Willy's Rock  附近既沙灘真係好正 ! 好平好滑好靚 !


之後去左 Willy's Rock  附近既 Jonah's Fruit shakes
於 white beach 向 station 2 方向行一兩分鐘就會見到 ~
好多 blogs 都有提起呢一間 fruit shakes,而佢自己就話自己係 best fruit shakes in boracay ~


一杯 Mango shake 都要 100php
車 ! 不外如是 ! 又係名過其實既食肆
貴人地成倍,但係完全唔夠香濃!芒果味偏淡!失望!


之後就返酒店沖涼同休息一下 ~ 再出 D'Mall 搵食 ! 好肚餓呀 !!!
呢間薯條鋪頭位於 D'Mall 摩天輪附近...就在長期空空如也既中式餐廳隔離
試一試先 !


大約  80php 既 cheese fries... 竟然係薯條加「芝士波波粉」再 shake shake !?!!?
又又又中伏...



嬲嬲地... 去隔離 bite club 食返個 burger 先 !
今次試左 cream cheese n onion sauce ! 都唔錯呀 ! 可以一試 !


之後就去左 white beach path 唔同既 diving school  問下 discover scuba diving 幾錢 !
最後竟然搵到一間由香港人開既 diving school ! Beach Life Diving Centre ! 有廣東話潛水教練 !
位於 station 2 與 station 3 之間 ~ 就在 Sands 酒店既隔離
由 D'Mall 行過去都要 15-20 分鐘 ~ 不過當然唔係用香港果種急促既步伐啦 !
每人3000php, 2.5 - 3小時,包潛具,水底拍攝及錄製光碟 ! 問過6 -7 間 diving school 最抵 !



其實菲律賓人真係好可愛 ~ 哈哈


有關 Scuba diving 既資訊於下一個 blog 再詳細講 !

落完每人 1000php 訂,就去左搵食啦!
今晚想食得放鬆一點,所以諗住外賣一個 pizza 自己坐 white beach 食 !
所以去左 Yellow Cab Pizza
都係一間幾出名既 pizza ~


我地叫左十吋既 Hawaiian 再加 4隻 Hot Wings
其實兩個人只係食個 pizza 已經好夠飽 ...

行埋去 El Centro 買左兩杯 real best fruit shakes in boracay
今次仲挑戰下自己... 叫左杯 lemon shake !
飲左一啖真係酸到個咀好似 IQ 博士個超人食完酸梅乾咁 !!! 不過好爽 !!! 哈哈 !!!

正當我地買完野飲行去沙灘搵位坐既時候...


有煙花 ?!?!?!?!! 唔係咁正呀嘛 !!!!!!!
問一問附近既當地人...係咪因為歡迎我黎到長灘島所以放煙花呀...
原來係因為今日係年初一 ! 係慶祝農曆新年 !
仲俾人反問我 ...
" Are you Chinese ? Dont you know about Lunar New Year !? "
" Im from Hong Kong ! "
" So, you are from China. "
" No, its different, Im from Hong Kong !!! "

每次被外國人問到呢一個問題,我都唔介意用 15 分鐘去解釋中國與香港既分別
因為兩者真係好好好唔同 !!!

講返煙花... 前後都應該放左 15 分鐘,絕不是省油的燈!豪華過除夕的 IFC 倒數十倍 !
從未試過咁少人睇煙花, 仲可以坐沙灘, 食住 pizza, 飲住 fruit shake 睇
感覺遠比在香港睇煙花好 !


睇完煙花...坐o係又白又滑又軟既沙灘...再望下個天... 獵戶座...雙子座...金牛座... 星星多到數都數唔哂 !!!
The world is just awesome !

小插曲 :
食 pizza 其間仲有當地小朋友在附近玩沙
用了十分鐘好有心機地堆了一個膝頭咁高既沙丘...
之後走開幾步... 突然一野跑向沙丘再用頭一野撞散佢...再用盡不同方法將個沙丘剷平
完全睇得出佢十分享受破壞既感覺... 真係笑到我差點猝死...

食完就要返酒店啦 ! 聽日要去玩人生第一次 scuba diving !
好緊張 !!!

沒有留言:

張貼留言