21-01-2012 長灘島 Boracay 自由行 - 第二日 Day 2


一覺醒來...打開窗簾望一望先 !
多雲...時陰時晴...希望下午會好天啦... !


早晨 !
今次佢訓左o係我地既花園 !


出門 ! 今日主要計劃既行程係先去玩 ATV 上 Mt. Luho
再去 Willy's Rock 走一轉
不過...做所有野之前...先要去食一個早餐先 !
由於我地既酒店唔包早餐,所以要自己出去搵食
仲好!可以試更多唔同既野!

早上 9 點的 D'Mall,無人的!好多商店食肆都未開門
加上尋晚 Ole  果一餐...對「名氣大」的餐廳失去了信心...
就隨便搵一間餐廳食 ! 竟然見到呢一間 !
Pancakes ! 寫意既早上,最岩食 Pancakes !
呢一間餐廳由 D' Mall 摩天輪向 Bite Club Burgers 方向直行就會見到 !


叫左一份普通既 Pancakes ( 3 pcs )
同埋一份 Bacons n Cheese Medley, 有兩件 Cheese Pancakes ( 2 pcs ) + fried bacons + Sunny-side-up + Coffee
諗住一人一份早餐,正常不過啦!
點知一黎到...嘩 ! 大過又厚過麥當當既熱香餅 50% !
亦都係因為佢有幾厚身,食落有點似蛋糕,不過真係好香蛋味!同麥當當真係無得比 !
食食下感覺到原來個 Pancakes 有淡淡既香蕉味!
對於我呢個超級討厭香蕉糕既人黎講... 竟然出奇地接受到 !
而 Cheese Pancakes 都好有趣 ! Cheese 少少偏咸 ~ 不過加埋楓糖牆就剛剛好了 ~


埋單大約 500php,飽到喊 ! 抵食 !
普通 Pancakes 可以揀 2 件或 3 件,份量都幾大
所以建議大家叫 2 件,或者 share 一份 Medley ~
特別係如果當日會去 Island Hopping / Scuba diving,記得唔好食太多 !

食完之後就諗住去玩 ATV
ATV -> All terrain vehicle
Boracay 有兩個 ATV 場,一個位於 Station 1, 一個位於 Bulabong beach
如果想上 Boracay 最高點 Mountain Luho 睇睇長灘島既全景,通常都會自己揸 ATV 上山 ~
你仲可以揸 ATV 去埋 Butterfly Garden 同蝙蝠影相,又或者去長灘島北面既 Puka Beach
Butterfly Garden 需另收入場費
我地就諗住只係上 Mountain Luho

行返去 D' Mall,就已經有人埋黎問我地玩唔玩 ATV / Buggy
正合我意 !

原本想兩個人玩一架 Buggy
即係一個人揸車,另一個做乘客
之前做過 research,佢開價 1200php,不包 Mountain Luho 入場費,合理價錢
不過諗諗下,又想一人揸一架 ATV,所以都係問一問
800php 一架,不包  Mountain Luho 入場費
係我預計既上限 ~ OK 啦 !

不過有樣野要注意
如果你要在 Station 2 搵人 Book 玩 ATV,就要搭 tricycle 去 ATV 場
呢一程 Tricycle 係要自費的 !
我地去 Station 1 既 ATV 場,車費大約 75 php

到達 ATV 場 !
先聽講解,再簽返張免責聲明就可以出發!
先在 ATV 場試行一下,比想像中更加容易控制
女孩子自己一個揸都好放心!
之後就會有一個導遊帶住我地上山~全程唔可以超車!唔可以快過導遊!
導遊都會不時回頭望望睇下我地~



沿途上山落斜幾好玩 !
揸左大約 10-15 分鐘就去到 Mountain Luho


入場費每人 60 php
你睇下收錢果個呀叔既表情幾衰


上山途中原來有唔少動物睇,當中不少係雀烏
不過個人黎講十分唔喜歡見到動物被困在籠中,變成活生生的展品,成為人類的生財工具
無奈我呢一個遊客則間接地鼓勵呢類黑心商人做出虐待動物的行徑
所以行上山既時候心情都不太好...唉


如何被困籠中而不失霸氣 ?
It should be flying up high in the sky


看看牠的眼神
忍心嗎 ?
其實在長灘島不時會見到不少動物,特別係猴子被人鎖上鐵鏈,等待與旅客合照
我可以做的其實不多
只能一眼都不看
不是當自己睇唔到就說服自己世上無呢件事發生,所謂的「無眼屎乾淨盲」
而係希望以行動及身體語言話俾該「主人」知道,旅客不喜歡看到呢類虐待動物的事


好啦... 講返旅行的開心野 !
一路以黎上山都有呢隻可愛既狗仔帶路 ! so QQ !!


行行下仲見到呢隻好怕人既豬仔 !



行左大約十分鐘就會見到一個由竹搭成既觀景台
終於上到山頂 !
烏雲密佈...灰了


下面就係我地酒店座落既沙灘 -> Bulabong beach



呢度逗留左差唔多 30 分鐘
就揸返 ATV 落山 ~ 途中俾左 30php tips 俾我地既 guide

ATV to Mt. Luho 費用參考:

ATV -- 800php 60 分鐘
Buggy -- 1200php 60 分鐘 ( 兩人 )
Mt Luho -- 60php
tips -- 30php

返到 ATV 場會有 free shuttle 車返我地出去  station 2
我地就叫左佢車我地去位於 Station 1 既 Willy's Rock

就當我地落左去行到去  white beach  見到 Willy's Rock 既時候 ...
超級大雨 !!!!!!


都算係咁架啦 ... 等我地玩完 ATV 先落 ...
苦等左 10 分鐘之後細雨左少少就出返  Main Road 搭 tricycle 去 Station 2,50php ~

如果你地去到長灘島落雨,所有戶外活動都無得玩既時候,又或者正午時候太曬太熱,有一個活動好介紹,就係 Massage 啦 !
我地今次就去左長灘島地標 Regency 度做 Massage !
呢個 Kai Spa ( LOL) 在酒店的三樓,建議先預約
我地就兩點去到,預約當日五點
中間既時間就可以周圍行下又或者返酒店沖下涼休息一下

不過首先我地要去醫一醫個肚先 !
決定行去 D' talipapa  既魚市場買海鮮食 !
呢個都係去到長灘島必做既 ! 買完就可以拎去附近既食肆度煮架啦 ~

就o係white beach path 行去  D'talipapa 既時候,就正正在 D'talipapa 個牌既前面見到有 fruit shakes
就買左黎試下啦 ! 原來係隔離間酒店  El Centro 開既 ~


Fruit Shakes 只係  50php  !!! 超級抵 !



Mango Shakes ! 另外仲叫左 Pineapple shakes
長灘島呢五日試多幾間 fruit shakes, 發現呢間既  Mango shake 係最最最好飲 ! 而且十分抵 !
我地差唔多每日都會飲一杯 !



去到 D'Talipapa
我地買左兩隻虎蝦(冰鮮) ( 約400php ),一條新鮮斑仔 ( 約400php ),半公斤扇貝 ( 約 200 php )
記得買所有野都一定要講價 !!! 佢地開果個價真係可以貴成倍架 !

之後是但去左一間餐廳度煮
呢間叫  Blue Jade Cafe


佢地收費係以公斤計既 ~ 基本既煮法一公斤大約都係  200php



蒜蓉牛油炒大大隻虎蝦 Very very good !!!



中式清蒸斑仔 Very good !!



芝士蒜蓉蒸扇貝 ... 中伏 ... 芝士勁假... 千萬唔好食 !


食完之後我地再行一行呢個市集買手信
去到長灘島好多人都會買 7D 芒果乾
所以我地就不停格價睇下邊間平
終於俾我地搵到呢間 !


其實人地大大隻字寫住 「 在這裡可以買到最平的芒果乾」... 唔知點解我地仲發雞盲係咁格價
細包 50php, 大包 100php
的確係最平 !
不過呢度就唔好再講價啦 ~真係最最最平 !

買完手信返到酒店...見到個天咁就唔歡暢...
仲 book 左 Day 3  去  Island hopping... 希望聽日會好天啦 ...



出門口之前掛左個牌叫執一執房
返到黎一睇...真係笑死我
佢竟然細心到將我既巴斯光年企左o係度 !!!



長灘島式既晾乾保鮮袋既方法...點解我諗唔到架呢 ?


訓醒再行返出去 Station 2 既 Rengency

我地揀左最平既 Swedish Massage, 1200php 60 分鐘
男女要分開既
如果係要獨立房就要  2300php 一位架啦 ~ 差唔多貴左成倍

Reception



Lobby


Bathroom


waiting room
唔知點解佢要掛呢兩個字出黎



1200php 60 分鐘
男女兩邊技師既手勢及技巧都同 Palassa Spa  十分相似
所以價錢既相差就在於環境
女仔就有一杯「好好飲既金桔飲品」,之後可以沖埋涼,按完仲有 ginger tea
但係...男仔果邊係無以上既 bathroom/waiting room 架 !
入到去一間又熱又焗既房就叫你入廁所換衫
換完就去隔離房開始 ! 無 welcoming drinks ! 係完左有杯 ginger tea ! 勁灰 ! 嬲左 !

做完一肚氣既 Massage 之後就去左行下 White beach
見到有串燒食 ! 不禁想起曼谷既好味串燒 !


叫左雞腎同豬肉 10 - 20php 一串
又中伏...豬肉係酸的 ! 應該係變壞了 !!!

繼續沿 white beach 行
會見到好多餐廳都會有 live band show


仲見到餐廳內有人表演 fire dance !



wowww !  so close !!
個女仔仲要無紮頭髮 ! 隨時燒哂 !



圍住個頭啦 !!!



噢...無左塊面了...



睇完精彩既 fire dance,去返 D'Mall  搵食 !
今晚揀左 Bite Club Grilled Burgers
去之前睇到已經好想食 !



第一步 : 先揀你想要既 burger

- Club Burger  150php : 最簡單既 burger, 適合女士食用
- Bugerella 170php : Burger with mozzarella cheese
- The Bomb 230php : 半磅重的 Burger, 適合男士食用
- Bombarella 250php : The Bomb with mozzarella cheese
- Triple X 380php : 一磅重的 burger ! 大胃王請進 !

第二步 : 揀你想要既 sauce

有超過十種 sauces...不能盡錄
不過有一種 sauce 係一定一定要試既 !
就係  Spicy New Orleans Cajun Sauce
其實一點都唔辣...不過真係好好好好好正 !

第三步 : 可另加薯條或薯角

我地叫左 Potato Wedges with sour cream n onion, 大約 85php



Burgerella with smoked barbecue sauce & Bombarella with Spicy New Orleans Cajun sauce
真心講一句...可能我食得唔夠多好野 ...
但係呢個 Bombarella with Spicy New Orleans Cajun sauce 係我食過最好食既 burger !
起碼香港無一間餐廳有得比 !



加兩支 beer,埋單 595php,超值 !




食完就返屋企訓覺... 準備聽日既 island hoppping 

沒有留言:

張貼留言